.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل توجه استاندار مازندران؛
فراخوانی خبرنگار منتقد به دادگاه توسط تربیت بدنی مازندران
شکایت از خبرنگار منتقد در حالی رخ می دهد که رئیس جمهور و استاندار در روز خبرنگار بر عدم شکایت مدیران اجرایی از خبرنگاران در پی انتقادات خبر داده بودند و در این راستا ...
فراخوانی خبرنگار منتقد به دادگاه توسط تربیت بدنی مازندران

علی رغم تاکید استاندار مازندران در مراسم روز خبرنگار، اداره کل تربیت بدنی خبرنگار منتقد به استاندار را به دادگاه فراخواند!!!!

ساسان شیخی،خبرنگار چالوس که در چند مقاله نسبت به برنامه های تربیت بدنی در چالوس و خطاب به استاندار پیرامون تغییر رئیس تربیت بدنی شهرستان نقد نوشته بود از سوی تربیت بدنی به بازپرسی شعبه دوم دادگاه چالوس فرا خوانده شد.

این خبرنگار در دو مقاله که در اکثر سایتهای خبری استان و هفته نامه شمال سبز پیرامون وضعیت ورزش چالوس و شخص رئیس تربیت بدنی این شهرستان نقد نوشته بود به داده چالوس در پی شکایت تربیت بدنی شهرستان چالوس فراخوانده شد.

یکی از موضوعات مهمی که در مقاله دوم وی به آن پرداخته شده بود عدم اجرای دستور استاندار از سوی مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران بود که در روز 23 مهرماه در ملاقات عمومی چالوس استاندار دستور داده بود تا رئیس تربیت بدنی شهرستان چالوس تغییر یابد که تا امروز این اتفاق رخ نداد یعنی دستور استاندار برای آقای مدیرکل ارزشی نداشت...!!!

این درحالی است که طبق قانون مطبوعات اداره تربیت بدنی چالوس در مواردی که در مقاله انتقادی اعم از برگزاری تور دوچرخه سواری،عدم مدیریت در تربیت بدنی،عدم اجرای دستور استاندار و... درج شده بود جوابیه صادر کند اما به یکباره شکایت نمود که این اقدام تاییدی بر موارد مطرح شده در مقاله را دارد.

شکایت از خبرنگار منتقد در حالی رخ می دهد که رئیس جمهور و استاندار در روز خبرنگار بر عدم شکایت مدیران اجرایی از خبرنگاران در پی انتقادات خبر داده بودند و در این راستا مراسم تقدیر از منتقدانم رسانه ای نیز قرار بود در استان برگزار شود.

حال سوال از جناب آقای استاندار این است وقتی در پی یک انتقاد، اداره دولتی مستقیم شکایت می کند و حتی برای روشن سازی افکار عمومی جوابیه ای نیز صادر نمی کند دیگر چطور میتوان بر عملکرد مدیران نقد نوشت.

آقای استاندار مگر رئیس دولت بارها و بارها نگفته اند که رسانه ها باید از وضعیت موجود انتقاد کنند و مدیران موظف به پاسخگویی در جهت روشن سازی افکار عمومی هستند.

آیا پاسخگویی به سوالات و روشن سازی افکار عمومی شکایت به دادگاه است.

و در پایان از استاندار مازندران خواستاریم جهت روشن سازی افکار عمومی بفرمایند آیا فضای نقد و انتقاد از مدیران در استان فراهم است یا خبر؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دوست 27 آذر 1389
سلام کجاست استاندار
نا شناس 27 آذر 1389
خدا پدرتان را بیامرزد اداره ای در چالوس است که 21 ماه است مدیر ندارد.
چالوس به فراموشی رفته، خبرنگارها هم که نقد می کنند فیتیله پیچ می شوند.
نا شناس 27 آذر 1389
ساسان عزیز، مُرد زمانی که بی محابا نسبت به شرایط استان و کشور داد انتقاد سر می دادیم و در خصوص همه مدیران نقد سازنده می نوشتیم و حتی مسائل موجود در حوزه های امنیتی را به دستگاه های مربوطه گوشزد می کردیم و کسی از این رفتارمان به دلیل احساس دلسوزی و حب این مرز و بوم و مسئولین آن گلایه و حتی شکایتی داشته باشد.
جناب آقای مهندس طاهایی و جناب آقای پریچهره اگر سخنی نیز طرح می شود از روی احساس وظیفه و از باب دلسوزی و امر به معروف است. خود می دانید که خبرنگاران جلوداران عرصه آگاهی و خبر هستند و اگر برای مسائلی قلم می زنند تنها و تنها قدم گذاشتن در باب امر به معروف و خدا ناکرده نهی از منکر با توجه به سنت محمدی، علوی و حسینی است.
نا شناس 28 آذر 1389
اگر ساسان شیخی خبر نگار است واقعا برای کلیه مطبوعات استان مازندران متاسفم

چرا که وی خود یکی از نیرو های چپ به تمام معنای استان است که اگر یک مقدار به عملکرد وی در سالهای پیشین دقت کنید برای همه گان معلوم خواهد شد

او باید نسبت به یک فرد ولایی واصولگرا چننین مواضعی داشته باشد

در ضمن در شهر چالوس که باندی اداره میشود و هیچ کس جز یک عده محدود نمیتوانند کار کنند چه انتظاری دارید

اقای ریاست سایت شما که فردی ولایی و متدین هستید لطفا این مطالب را کار بفر مایید


مظلومیت نیرو های ولایی و متدین که اقای رئیس اداره مذکور نیز جز این ها می باشد در سراسر استان نیز بیداد میکند

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
ورزشکاری از چالوس 28 آذر 1389
گفتن حقاق ورزش چالوس هنری بود که بیان شد و اگر رئیس تربیت بدنی جوابی داشت بعنوان یک مرد می توانست پاسخ دهد و به بیان عملکرد خود بپردازد نه اینکه شکایت کند و به نظر 80 درصد از ورزشکاران چالوس مدیر تربیت بدنی این شهر باید بومی باشد نه اینکه شخصی از قائمشهر بیاید و هفته 3 روز در شهر نباشد
خبرنگار 29 آذر 1389
برخورد با خبر نگار آن هم برای نوشتن یک نقد بسیار عمل نسنجیده و ناپسندی است خبرنگار چشم بینای جامعه و گوش شنوای آن است من به عنوان یک خبرنگار این حرکت اداره تربیت بدنی چالوس را محکوم می کنم و از استاندار و مراجع زیر بط انتظار دارم به این مسئله رسیدگی کنند تا دیگر شاهد چنین برخوردهایی با خبرنگاران نباشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.039 seconds.